کمک مومنانه بچه های مسجدی به نیازمندان در فجر فاطمی 

کمک مومنانه بچه های مسجدی به نیازمندان در فجر فاطمی 

تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
محمد کرمی گفت: کمک مومنانه به نیازمندان و محرومین از اولویت برنامه های دهه فجر فاطمی بود که به همت بچه های مسجدی کانون انجام شد.

«محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، دهه فجر فاطمی را بهترین فرصت برای همدلی با نیازمندان برشمرد و گفت: کمک مومنانه به نیازمندان و محرومین از اولویت برنامه های دهه فجر فاطمی بود که به همت بچه های مسجدی کانون انجام شد.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج افزود: بر همین اساس با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در کمک به نیازمندان، طرح اطعام فاطمی اجرا شده و در همین راستا ۳۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز به منظور بازسازی و تعمیر منزل یکی از اهالی روستا که بر اثر آتش سوزی منزل آنها تخریب شده بود، با جلب کمک های مومنانه خیرین مصالح ساختمانی تهیه شده و در اختیار این خانواده قرار داده شد.


کرمی ابراز کرد: امروز ۲۲ بهمن هم زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بچه های مسجدی کانون در رژه ماشینی شرکت کردند تا از این طریق نشان دهند که نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند بوده و هر کجا لازم باشد در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور می یابند،


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج ادامه داد: از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بود که با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا انجام شد.


وی اظهار کرد: همچنین شامگاه گذشته همراه با سراسر کشور از ماذنه های مسجد بانگ الله اکبر طنین انداز شده و سپس سرودهای انقلابی پخش شد.


کرمی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در ایام فرخنده دهه فجر فاطمی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجلیل از آنها بود که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرا شد.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح ختم صلوات توسط بانوان مسجدی عضو کانون اجرا شده و ثواب قرائت صلوات ها به روح مطهر امام راحل هدیه شد.


وی یادآور شد: فضاسازی مسجد متناسب با ایام الله دهه فجر فاطمی و نیز بازسازی دروازه ورودی روستا و آذین بندی آن با عکس شهدا و پرچم ایران اسلامی از سایر برنامه های کانون در این ایام خجسته بود که با مشارکت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج برادران اجرا شد.


کرمی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی با هدف بزرگداشت این ایام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل اجرا شد.

پایان پیام/ 586